Flagowy Sklep Montblanc Shanghai Citic Pacific Ponownie Otwarty

Pod koniec ubiegłego miesiąca Montblanc, międzynarodowa marka butikowa, ponownie otworzyła swój flagowy sklep w Szanghaju i ponownie wypłynęła z nowym wzornictwem. W ceremonii otwarcia udział wzięli przewodniczący i prezydent Montblanc Asia Pacific, James T. Siano, ambasador marki Montblanc Nicolas Cage oraz znana na całym świecie gwiazda filmowa Gong Li, chińscy znani aktorzy Feng Shaofeng, Huang Yi, złoty medalista nurkowania olimpijskiego Guo Jingjing i inni goście. Po silnym otwarciu pierwszego na świecie sklepu koncepcyjnego w wiosce Sanlitun w Pekinie na początku roku flagowy sklep Montblanc „Pearl of the Orient” Shanghai CITIC Pacific został znakomicie zmodernizowany, dodając kolejną atrakcję do imponującej wydajności tej stuletniej europejskiej marki na chińskim rynku butików.
   W 2007 roku został zaprezentowany największy na świecie flagowy sklep Montblanc, flagowy sklep CITIC Pacific w Szanghaju. Jednocześnie na rynku chińskim pojawiło się wiele klasycznych produktów i ekskluzywnych butików z limitowanej edycji. Po upływie pięciu lat skala zmodernizowanego flagowego sklepu CITIC Pacific nadal zajmuje pierwsze miejsce w krajowych butikach marki (z wyjątkiem sklepu koncepcyjnego Beijing Sanlitun). W rozległej dwuwarstwowej przestrzeni o łącznej powierzchni 610 metrów kwadratowych Montblanc przedstawia urok marki wraz z upływem czasu w klasycznej czerni i bieli. Pierwsze piętro flagowego sklepu prezentuje najnowsze kolekcje sezonu, takie jak nowa seria Montblanc Monaco Princess Grace; jest też osobna strefa dla VIP-ów, na której można oglądać zegarki Montblanc Villeret. Produkty na drugim piętrze obejmują klasyczne przybory do pisania Montblanc, wysokiej jakości wyroby skórzane, akcesoria i więcej wysokiej klasy serii zegarków, przynosząc chińskim konsumentom najcenniejszą klasyczną legendę i artystyczny smak Montblanc.

   Dwa lata temu arcydzieło „Metamorfoza” opracowane przez Montblanc’s Minerva Institute of Watchmaking Technology (Institut Minerva de Recherche en Haute Horlogerie), opracowane przez Montblanc Villeret, pojawiło się oszałamiająco na nowatorskiej miniaturze w Genewie w 2010 roku Koneserzy horologów byli zaskoczeni technologią inżynieryjną i mechanicznym pięknem „transformacji”, a znacząca koncepcja „transmutacji” również stała się popularnym tematem w branży zegarków. Flagowy sklep Montblanc CITIC Pacific nadal stosuje tę przejmującą koncepcję „transformacji”. Pisarz czasu Montblanc idzie z czasem, zmienia się elegancko i ponownie otwiera luksusową sześciokątną świątynię z białą gwiazdą, która symbolizuje doskonałość w życiu.
   Podczas wydarzenia Pan James T. Siano, Prezes i Prezydent Montblanc Asia Pacific, powiedział, że firma od dawna czeka na otwarcie flagowego sklepu CITIC Pacific: „Pierwszy na świecie sklep koncepcyjny Montblanc został pomyślnie otwarty w pekińskiej wiosce Sanlitun na początku roku, z łącznie czterema luksusowymi powierzchniami Wewnątrz uwagę przyciąga poetyckie połączenie tradycyjnego rzemiosła i nowoczesnej technologii interaktywnej, ale dla nas flagowy sklep CITIC Pacific, który był kiedyś największym sklepem flagowym w Chinach, nadal ma szczególne i niezwykłe znaczenie. Jesteśmy bardzo szczęśliwi Być świadkiem przemiany jego chwały i wkroczyć w kolejny okres świetności w tym mieście z nieskończonym urokiem. ”

2012 SIHH Geneva Watch Show Kolekcja Montblanc China Preview

   W nowym flagowym sklepie CITIC Pacific po raz pierwszy w Chinach zadebiutują dwa ponadczasowe klasyczne zegarki Montblanc – chronograf ExoTourbillon z serii V58ret 1858 i zegarek Tourbillon Bi-Cylindrique tourbillon Tourbillon; jednocześnie Korpus zawiera również nowy zegarek Montblanc Nicolas Rieussec, który został szeroko przyjęty na targach SIHH Geneva High Watch 2012 w 2012 r., A także produkty z limitowanej edycji, takie jak zegarek Montblanc Star Classic dostosowany na rynek chiński. Na pierwszym piętrze flagowego sklepu odbyła się cotygodniowa wystawa specjalna, która stała się wydarzeniem branżowym, podczas którego nie można pominąć koneserów i miłośników marek w Chinach w ciągu miesiąca.